Publiquem aquesta entrada de Dempeus per Salut Pública perquè l’Hospital Clínic és l’hospital de referència del nostre districte i volem un Cínic 100 % públic i sense derivacions:
Aquest dijous es fa la segona taula informativa i recollida de reclamacions de la campanya “Jo trio Clínic, jo trio 100% públic”. Sí que hi han llits, però estan tancats. Sí que hi han diners, però els deriven a la privada.
dijous 12 de juny de 10 del matí a 18h de la tarda,
Porta principal de Villarroel
Material de la campanya:
- Octaveta (link per descarregar al títol)
- Model de reclamació amb còpia per presentar-ho al Síndic i permetre entrega col·lectiva
- Tenim també els altres models de reclamació per qui es vulgui negar a que la derivin, qui vulgui demanar info. clínica de la derivació i per aquelles que hagin estat derivades i vulguin exposar el seu cas/reclamació i no tornar a ser derivades: aquí.
Resum dels resultats la primera taula informativa i de recollida de reclamacions:
A la reunió que vam fer al finalitzar la jornada, la valoració general va ser molt positiva, hem quedat que tornaríem a fer la taula informativa el proper dijous 12 de juny de 10 del matí a 18h de la tarda, mateix lloc: porta principal de Villarroel
Al finalitzar tornarem a fer reunió de valoració. Obrirem un doodle per els torns, però també podeu anar responent a aquest mail amb la vostra disponibilitat i l’afegirm quan l’obrim.
- Vam recollir 7 queixes/reclamacions: 5 d’urgències i 2 de derivacions a la privada
- 1 queixa greu com a conseqüència de mala detecció i atenció a urgències
- Millor el matí per recollir casos, però per la tarda acompanyants de malaltes que baixen a la porta tmb és un bon moment.
- Vam repartir moltes octavetes, tothom en va portar còpies.
- Passarem les necessitats logístiques quan mirem quant material ha sobrat, segur que necessitem més còpies del model C de reclamació “He estat derivat i reclamo…” (dues darreres planes).
- Potser tenir models de reclamació també de llistes d’espera??
Hem dit que amb les que hem recollit:
- Farem un resum del tipus de queixa per tenir el contingut
- Ens quedem una còpia i una altre per presentar al Síndic
- Hauríem de presentar-les a l’atenció a l’usuari i demanar còpia segellada perquè se la quedi el reclamant (i una còpia per nosaltres).
- També vam parlar de com i quan presentar-les totes juntes, algun grup parlamentari ja té via directa per demanar hora i dia perquè ja ha presentat altres de llistes d’espera.
- Fer seguiment (tenim els telèfons de les persones).